Serious Sam: Siberian Mayhem
Serious Sam: Siberian Mayhem er en ny selvstændig udvidelse til den klassiske verden i FPS-serien. Deltag i kampen mod Notorious Mental på en rejse gennem Ruslands vilde områder, og find vej gennem dette glemte kapitel af Sam Stones eventyr. Velkommen tilbage til Serious Sam 4's verden i 'Siberian Mayhem' - et nyt selvstændigt kapitel i 'Serious' Sam Stones eventyr. Find vej gennem de store russiske vildmarker på en mission for at finde den forræderiske General Brand, som hele tiden er et skridt foran Sam. Der er lang vej, og der er så utroligt meget at se. 'Serious Sam: Siberian Mayhem' er skabt i samarbejde af Timelock Studio og Croteam, og præsenterer et dybdegående indblik i en velkendt rejse fuld af glemte historier, uudforskede steder og Sams velkendte, øredøvende skuddueller i kampene mod Mental's Horde. Deltag i kampen, kammerat! VELKOMMEN TIL SIBIRIEN ... hjertet af Rusland. Dette sted er enormt, koldt og så uforudsigeligt, at selv de indtrængende angribere føler sig fortabte. Rejs gennem fem nye baner, der udspiller sig i en smuk og farlig verden, fra arktiske kyster og fjerntliggende skove til forladte landsbyer og en frygtindgydende spøgelsesby. Sibirien er stort nok til, at du kan kæmpe og udforske så længe du vil. APOKALYPTISKE UDYR Kun de stærkeste sjæle overlever i Sibirien, og det er Mental godt klar over. Et nyt sæt farlige fjender og bosser slutter sig til Horde i 'Siberian Mayhem', herunder nogle af de mest avancerede og skræmmende væsner, som du aldrig nogensinde ville have troet eksisterede. HÆRDET STÅL Der er kun én ting, der står mellem Serious Sam og hans fjender - en pistol. Forkæl dig selv med et dødbringende arsenal af nye våben, fra den legendariske AK til den eksperimentelle armbrøst 'Perun', og mange flere! Vil du skabe død og ødelæggelse ovenfra eller forene dig en med 50 tons førsteklasses ildkraft? Nye gadgets og køretøjer står klar og venter på at opfylde dine mest destruktive drømme. HJEMME BLANDT FREMMEDE Når du tror, at rejsen er slut, og der ikke er flere historier at fortælle, giver universet dig en ny chance. Mød en bande af nye udstødte og uventede figurer, der vil hjælpe Sam på hans rejse til Tunguska. Gennemfør sidemissioner for at afdække nye historier, som ligger glemt på disse vilde steder. Og vær opmærksom på dine omgivelser - verden fortæller dig måske noget, du aldrig havde forventet at høre. SIBIRISKE MYSTERIER Sibiriens ødemark er enorm og fuld af hemmeligheder. Nyttig, fjollet, underlig, velkendt ... alt hvad du kan komme i tanke om. Kan du finde dem alle sammen?