Seduction: A Monk's Fate
Overlev i et mørkt rige i håbet om at redde en ung kvindes sjæl fra at blive brugt i et forbudt ritual! Sidescrollende action og klassisk eventyrfortælling mødes i en gyserhistorie om en munk, der må træde ind i et mørkt og surrealistisk rige for at afdække sandheden om sit kloster. Hvilke mysterier ligger skjult, og kan han virkelig stole på dem, han respekterer? Du er denne unge mand, der udforsker og konverserer, stiller spørgsmålstegn ved alt, hvad han ved og trodser rådene fra de ældste. Løs gåder, søg efter spor og undgå fare, mens du navigerer i de smukke, men grusomme, håndskabte omgivelser. Fristelsen lurer omkring hvert hjørne. Du må lære at vende ryggen til og aldrig give efter for fristelsen, for først da kan du håbe på at redde den unge kvindes sjæl fra at blive ofret i et mørkt og forbudt ritual, der besmitter historien om det sted, du kalder dit hjem.