ScreamRide
Spil efter behov-versionen understøtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, polsk, portugisisk, russisk, japansk.Dette spil indeholder betagende grafik i høj opløsning, hundredvis af byggedele, der kan tilpasses, fysikbaseret ødelæggelse, filmiske sammenstød, oplåselige baner, spilranglister og meget mere. ScreamRide er hjemsted for ubegrænset innovation. Udvid græsen for spændingsfans overalt. Vælg den perfekte rolle, så du kan gennemføre hver bane på flere forskellige måder. Scream-jægere kan demonstrere deres pilotevner, ingeniører kan løse konstruktionshovedbrud med snilde, og sprængstpofeksperter kan sætte fut i tingene og skabe et eksplosivt blodbad. Det er op til dig at vælge din sti!