ScreamRide Demo
Spillet byder på blændende HD-grafik, hundredvis af fleksible byggekomponenter, fysik-baseret ødelæggelse, filmiske sammenstød, adgang til nye baner, ranglister i spillet, globale ranglister og meget mere. ScreamRide giver mulighed for ubegrænset opfindsomhed. Pres hele verdens adrenalinjunkier til det yderste. Påtag dig forskellige opgaver, så du kan gennemføre hver bane på forskellige måder. Skrighalse kan fremvise deres præcise pilotevner, ingeniører kan løse snedige bygningshovedbrud, og nedrivningseksperter kan tænde lunten på den meste eksplosive ballade. Du vælger din egen vej!