Screamer - Jupiter Stormers Customization Pack
Dette DLC indeholder tre nye tilpasninger, én til hvert køretøj i Jupiter Stormers-teamet, som hver har 3 farvevarianter.* Gør dig klar til opsendelse med Jupiter Stormers Customization Pack! Langt fra himlen, men altid på jagt efter det ukendte - disse tilpasninger genskaber de legendariske rumskibe storhed fra klassisk anime. Du behøver ikke krydse galakser for at mærke uendelighedens umiskendelige ekko - du skal bare starte motoren. Selvom de aldrig forlader jorden, kører disse biler af sted som drevet af rummets uendelighed. *Tilpasningerne bliver tilgængelige, når køretøjet er anskaffet i spillet, og kan bruges overalt (på nær i turneringstilstand). Dete DLC er inkluderet i Digital Deluxe Upgrade.