Screamer - Digital Deluxe Upgrade
I Screamer er det ikke nok at vinde. Du skal gøre det med stil. Med Digital Deluxe Upgrade får du unikke tilpasninger til hvert deltagende holds køretøjer under turneringen, og hver især er de tilgængelig i tre farvevarianter. Tilpasningerne bliver tilgængelige, når køretøjet er anskaffet i spillet, og kan bruges overalt (på nær i turneringstilstand).