SCARLET NEXUS Pre-Order Bundle
Forudbestillingspakken indeholder yderligere indhold til brug i spillet. Indholdet omfatter: – Ekstra tilbehørssæt, "Shoulder Baki (11)" – Særligt Battle Attire-sæt (-Sound-) – Ekstra tilbehør, "Face Vision Seal" – Ekstra tilbehør, "Dream Catcher" *Tingene kan hentes via butikken i spillet, når indholdet er blevet downloadet. *Du skal downloade den seneste opdatering for at kunne bruge indholdet.