SCARLET NEXUS Brain Eater Pack
SCARLET NEXUS Brain Eater Pack DLC indeholder en ny episode, som skildrer en uset side af Karen Travers, 2 forskellige kostumesæt til alle figurer, nye Vision Simulator-missioner såvel som andre nye udfordringer og belønninger! *Sæsonpasset og Ultimate Edition, som indeholder grundspillet, digitalt indhold og sæsonpas, kan også købes separat.