SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2
SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2 DLC indeholder ekstra kostume- og våbensæt til alle figurer, nydesignet af eksterne skabere. Denne pakke indeholder også nye Bond-episoder, nye SAS-evner fra Bond-niveauudvidelsen (Bond Level EX) samt måder at opleve nye sider af dine yndlingsfigurer på, som ikke var mulige i grundspillet! *Sæsonpasset og Ultimate Edition, som indeholder grundspillet, digitalt indhold og sæsonpas, kan også købes separat.