Savage Serpents Skin Pack
Gem dig i græsset, indtil du er klar til at slå til med Savage Serpent DLC-pakken, som indeholder tre reptil-agtige våbenskins, der kan bruges på alle våben i spillet. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.