Santa Flappy Inn
Gør dig klar til et sjovt, udfordrende og juleagtigt eventyr! Kan du klare alle niveauer og nå den sidste udfordring? Dette casual spil er det perfekte valg til at nyde din fritid med et strejf af julemagi! SPILOPLEVELSE: Med blot én simpel kommando er spillet nemt at spille, men det byder på spændende udfordringer, efterhånden som du går videre. Undvig forhindringer og test dine reflekser! Efterhånden som du går videre gennem niveauerne, øges sværhedsgraden, hvilket garanterer timevis af sjov! FUNKTIONER: - Juletema: Flyv gennem himlen med julemanden, og hop mellem forhindringer, mens han deler gaver ud til alle! Den festlige julestemning vil fortrylle dig på alle niveauer. - Lås op for nye figurer: Saml mønter i løbet af spillet for at låse op for nye figurer, hver med unikke evner og grafik. - 9 magiske temaer: Spillet har ni unikke temaer, hver med sit eget tematiske soundtrack, inklusive klassiske julesange, der skaber en endnu mere fordybende atmosfære. DET BEDSTE CASUAL JULESPIL! Kom i julestemning, mens du udfordrer dine reflekser, har det sjovt med julemanden og nyder en dejlig oplevelse. Hvad venter du på? Oplev julens magi med dette sjove og udfordrende spil!