Saints Row Expansion Pass
Saints Row Expansion Pass giver adgang til tre udvidelsesepisoder. Hver udvidelse åbner nye områder af spilverdenen med en masse nyt spilindhold, du kan opdage, inklusive nye missioner, nye fjender, nye adspredelser, nye våben, nye fartøjer og nye tilpasningsmuligheder. Expansion Pass følger også med Saints Row Gold Edition og Platinum Edition.