Sacrifice For Sale
Oplev interaktion på en ny og engagerende måde. Svar direkte på, hvad karaktererne siger! Håndter din egen gidselsituation, forhandl om mere end bare din frihed. Lær de mennesker at kende, der holder dig fanget, opløs kulten, manipuler dem — for at undgå ofringen. Lær værdien af stilhed! Du siger ikke et ord, medmindre du aktivt vælger det. Hele spillet kan spilles som en tavs hovedperson. Lad andre tale uden at afbryde, giv meningsfulde blikke og fordyb dig i din indre dialog for at låse op for nye muligheder. Eller giv efter for apati, accepter din skæbne og bliv villigt ofret! Funktioner: - En kort, men medrivende historie - Spil som en almindelig sælger, der bare prøver at klare sig - Argumentér for, hvorfor kultisterne ikke bør ofre dig - 30 minutter for de fleste gennemspilninger - Over 30.000 ord! - Over 500 valg! Et valg om hvert hjørne! - Over 15 unikke slutninger!