Rust Console Edition - Public Test Branch
In de Staging Branch test het ontwikkelingsteam toekomstige contentupdates. Hier kun je nieuwe content uitproberen voordat het officieel wordt uitgebracht en eventuele fouten melden, zodat iedereen van een beter eindproduct kan profiteren! Aangezien de content nieuw is, kun je in de Staging Branch meer problemen ervaren dan in de live versie van het spel.