Rust Coin Pack - 1100 Coins
Køb 1100 Rust-mønter. Disse kan bruges i Rust Console Edition-skinbutikken til at købe nye justeringsskins. Brug dem på dit udstyr, våben, bygninger og meget mere! Rust-mønter kan kun indløses og bruges på den platform, de oprindeligt blev købt på.