Tre fantastiske spil i en pakke! Overlev i forskellige situationer! Mistillid: Inspireret af John Carpenters "The Thing". Et helikopterstyrt efterlod en gruppe opdagelsesrejsende strandet nær en arktisk base. Når de prøver at finde en vej tilbage, er alt, hvad de laver, at synke dybere ned i et mareridtsscenarie. Når de sover, tiltrækker de en skræmmende kraft, der suger livet ud af deres kroppe, men jo længere de kæmper for udmattelse og holder sig vågen, jo mindre sandsynligt er de for at overleve ... Da de overlevende prøver at sove lige nok til at afværge træthed uden at dø, bliver de langsomt gale og når til sidst det punkt, hvor din ikke længere kan stole på deres sanser. Med tiden kan de ikke engang fortælle forskellen mellem virkelighed og en hallucination. Vejled de overlevende gennem en tilfældigt genereret arktisk base, overvind det hårde klima og bekæmp det ufattelige! Dit legetøj: Husker du dit barndomslegetøj? Hvor er de? De var din ven nogensinde, men kan du forestille dig, hvordan de bliver dit mareridt lige nu? Et populært 3D-person-puslespil-eventyrspil er nu til salg! Runestone Keeper: en udfordrende roguelike til roguelite dungeon crawler, der blander klassiske rollespilselementer og turbaseret kampstrategi. Dyk ned i fangehullet roguelite-ness og start dit helt eget episke eventyr! Tag din rygsæk, skærp de støvede sværd, træd ind i det mørke kammer og kæmp for ære!