Runaways Level og Character Pack
Download nu for at få adgang til Runaways Level og Character Pack! I denne helt nye level pack inspireret af Runaways-tegneserien rejser spillerne til det undersøiske Marine Vivarium, hvor de vil forsøge at flygte fra alt det kaos og de ødelæggelser, deres kriminelle forældre – 'The Pride' – har bragt over dem. Kan du reparere Leapfrog-fartøjet og slippe af vejen, før du synker ned på bunden af havet? Start dit eget Runaway-eventyr med spilbare figurer som Nico Minoru, Karolina Dean, Gertrude Yorkes, Old Lace, Molly Hayes, Alex Wilder og Chase Stein.