Roundabout
Roundabout er et 70'er B-film spil, hvor du kører en konstant roterende limousine! Saml passagerer op, find hemmelige samleobjekter, tag på farlige missioner, og forelsk dig i en åben verden af puslespil eventyr. Roundabout er debut titlen fra No Goblin, et studie grundlagt af designere af spil som Destroy All Humans!, The Gunstringer, og Rock Band! I Roundabout skal du samle passagerer op og køre dem til deres destinationer. Problemet: din limousine drejer konstant i cirkler! For at komme rundt i Roundabout, er du nødsaget til at tage tiden på din limousines bevægelse med den konstante rotation for at bevæge sig uden om forhindringer, bygninger, og mere. Sat i 1977, Roundabout fortæller om den berømte historie og fremkomsten af Georgio Manos, velsagtens verdens mest berømte roterende chauffør. Mens man kører spillere rundt i byen Roundabout, vil spillerne lære om de svimlende højder, skrækindjagende nedture, og hemmelig kærlighed af en roterende limousine chauffør. Du vil opleve halvfjerdserne på den eneste autentiske mulige måde: med fuld bevægelsesvideo sat i det indre af en limousine.