Rocket Wings DLC
Svæv gennem himmelrummet og dalene i Alperne og Alaska i halsbrækkende fart med 15 nye udfordringer i vovehalsenes yndlingssport, rocketwing! Få tre eksklusive tilpasninger til din rocketwing, så du kan skille dig ud fra de andre.