RoboCop
Alex Murphy var en pligtopfyldende politibetjent, som blev brutalt henrettet af en lokal bande. Bragt tilbage til livet via OCP-teknologi, blev Murphy omdannet til RoboCop, en meget avanceret cybernetisk politibetjent designet til at opretholde loven og beskytte de uskyldige. Nu på sin vej ind i Mortal Kombat-universet har RoboCop fået en del opgraderinger og er klar til at tjene offentligheden ved at fange alle kombatanter, der står i vejen for ham.