RoadCraft – Year 1 Pass
Med Year 1-pass kan du udvide din RoadCraft-oplevelse med adgang til de to første store udvidelser, der byder på nye køretøjer, funktioner, missioner og kort, du kan udforske. Du får også øjeblikkelig adgang til den eksklusive Invictus Type A, et kraftfuldt og unikt rekognosceringskøretøj. Spar penge på indhold til spillet ved at købe Year 1 Pass. Indhold kan downloades fra butikken eller i spillet, når det er blevet lanceret. Year 1 Pass indeholder: - Rebuild Expansion, som inkluderer Timberworks Pack og 2 kort, der er fulde af nye kontrakter, aktiviteter og arbejdskøretøjer. - Reclaim Expansion introducerer to nye store kort, nedrivningsgameplay i en ny klasse og en dybere sandkasse-tilgang til bjærgningsoperationer. - Invictus Type A, et kraftfuldt og unikt rekognosceringskøretøj, tilgængelig ved lanceringen. - Crawler Pack, en ny pakke med temakøretøjer med tre nye køretøjer med larvefødder, der er bygget til industrielle missioner og ressource- og offroadmissioner.