RoadCraft – Invictus Type A Scout
Dette indhold er eksklusivt for Rebuild Edition. Invictus Type A-spejder er et hårdført køretøj til søgnings- og redningsmissioner, der er specialfremstillet til ekstreme forhold. Med sit militærinspirerede design, sin kraftige motor og brede, stabile bund byder den på exceptionel balance og kontrol i ethvert terræn. Denne alsidige lastbil er bygget til at håndtere barskt landskab og krævende missioner, og den har en kraftfuld motor og et kranspil ovenpå lastbilen, så den er perfekt til at rykke ud til ulykker. Uanset om du navigerer ad ujævne stier eller løser udfordringer i spillet, giver Invictus Type A-spejder unik pålidelighed og ydeevne, når det virkelig betyder noget.