Road Redemption
I de brændende rester af en engang pulserende verden kæmper bander om herredømmet over vejene. En lejemorder dræber lederen af det rigeste våbenkartel, men kartellet udbyder en dusør på lejemorderens hoved, som overstiger den vildeste fantasi. Nu er alle bøller, krigere og dusørjægere, som kan køre motorcykel og svinge et sværd, ude efter dusøren, og du er iblandt dem. Kapløbet er i gang. For at vinde skal du kæmpe dig vej igennem landskabet forbi såvel venligtsindede som rivaliserende bander med alle de våben du kan få fat på: sværd, haglgeværer, bat, lægtehamre, rørbomber og meget mere. Du er nødt til at bruge det du tjener og lære på din rejse for at opgradere dig selv, din motorcykel og dine våben. Vejen til rigdom og hæder er lang og brolagt med blod og smerte, men heldigvis har du en hurtig motorcykel. Start jeres motorer Road Redemption er et actionracerspil, hvor du anfører din motorcykelbande på en episk rejse fuld af blod og fart. På din rejse kan du opgradere din spilfigur, din motorcykel og dine våben ved at gennemføre løb, lejemord, røverier med mere. Du får brug for spark, brydegreb, parader med mere for at holde dig i live. Døden er din faste følgesvend på ødemarkens veje, men det er ikke slutningen; hvis du dør, beholder du alt hvad du har tjent, så du kan komme ind i løbet igen. Den ensomme ulv dør, men koblet består Spil med flere spillere lokalt eller online, hvor du kan samarbejde med dine venner eller tvære dem ud med dine hjul. I kan spille sammen online eller på delt skærm for 2-4 spillere. Indeholder ■ Online Multiplayer ■ Læssevis af brutale våben. ■ Samarbejdsspil på delt skærm for 4 spillere. ■ Stort færdighedstræ som kan udvides. Saml bytte for at opgradere din figur, din motorcykel og dine våben. ■ Et detaljeret motorcykelkampsystem med greb, spark, parader, kritisk skade med mere.