Road 96: Mile 0 – Full Journey Bundle
Om du har hørt om Road 96 i noget tid eller først for nylig, er det på høje tid, at du selv finder ud af, hvad det hele drejer sig om. Gå på opdagelse i det åh-så-skønne land, Petria, og dets karakterer. Udfordr dine overbevisninger i Road 96: Mile 0 og din skæbne i Road 96. Alt dette, mens du lytter til fantastiske soundtracks komponeret af talentfulde kunstnere. Det smukke er, at begge spil kan spilles i hvilken som helst rækkefølge, så hvad venter du på? Velkommen til Petria!