Risky Roads (Windows)
At løbe over vejen er en meget udfordrende opgave for en lille kylling. Masser af meget hurtige biler og uventede forhindringer. Du har brug for en god reaktion for at hjælpe denne søde lille fyr. Glem ikke, at han har venner, og at de også gerne vil krydse vejen.