Rise Eterna Bundle
Rise Eterna Bundle indeholder det værdsatte fantasy sRPG, Rise Eterna, og en ny forgænger til dette spil, Rise Eterna War, som blander strategi i realtid, mekanik til dækopbygning og ressourcehåndtering. Oplev hele historien om Ars Rare i en enkelt pakke! Rise Eterna – Følg historien om Lua og afslør mysterierne vedrørende hendes oprindelse i det taktiske RPG, der minder om de japanske strategispil fra 16-bit-æraen. Rekrutter op til 14 figurer med unikke evner, og overvind dit værste mareridt i episke kampe. Rise Eterna War – Opdag den blodige fortælling om Arthbane, en stor general, der førte an i den sidste kamp for at generobre sit hjemland Ars Rare fra udenlandske angribere. Spil som Arthbane, 10 år inden begivenhederne i Rise Eterna, og saml loyalister i et desperat forsøg på at erobre hovedstaden Gaiacus.