RiMS Racing
Et løb vindes ikke kun på banen, så du er nødt til at være end blot en kører og forstå, hvordan motorcykler fungerer som en rigtig ingeniør. Trækkraft, vinkel, bremsning, drejningsmoment, bane, hastighed ... alle faktorer skal tages i betragtning inden du kører til værkstedet for at skifte bestemte dele og konfigurere den optimale opsætning. ET DRØMMEVÆRKSTED Dit eventyr starter med at vælge din drømmemotorcykel. I RiMS Racing kan du køre verdens otte mest kraftfulde europæiske og japanske motorcykler: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR og Yamaha YZF-R1. Gengivet med uovertrufne detaljer og takket være et tæt samarbejde med alle motorcykelfabrikanterne, får du også en meget præcis og realistisk køreoplevelse. Dette er nogle fantastiske maskiner, der blot har brug for nogle mindre justeringer for at yde optimalt. OPTIMER DIN MOTORCYKEL Med et mekanikstyringssystem, der aldrig før er set i en motorcykelsimulering, kan du efter hvert løb afmontere motorcyklens dele for at vedligeholde eller opgradere dem, og derved forbedre dine præstationer. Du bliver fortrolig med hver enkelt skrue på din motorcykel. Gennemse et katalog med over 500 officielle reservedele fra de største mærker i branchen, samt over 200 officielle udstyrsprodukter til at personliggøre din kører! ANALYSER DINE PRÆSTATIONER RiMS Racing kaster dig med det samme ud i et motorcykel status-check (MSC), som hjælper dig med at analysere din motorcykels ageren i realtid og forstå, hvordan du optimerer dine præstationer. Bremseskivetemperatur, dæktryk og slidtage, affjedringsadfærd, der påvirker stabiliteten, elektroniske indstillinger ... Præcis som for en rigtig kører kan din motorcykels konfiguration tilpasses din kørestil! PRÆCIS OG REALISTISK FYSIK Den høje gengivelsesnøjagtighed og detaljer leveret af mekanikstyringen og MSC, samt realistisk motorcykelfysik, begejstrer selv de mest krævende banekørere. Men takket være de forskellige køreassistentteknologier kan mindre erfarne spillere stadig lære de teknikker, der vil få dem øverst på sejrspodiet. DE MEST IKONISKE RACERBANER Silverstone, Laguna Seca, Suzuka, Nürburgring, Paul Ricard ... Rejs verden rundt og oplev spændende racerløb på 10 officielle og troværdigt gengivne racerbaner. Til dem der foretrækker landevejene er der fem ruter i fantastiske omgivelser i USA, Norge, Australien, Spanien og Italien, som er gengivet for en anderledes raceroplevelse på to hjul! ADMINISTRER DIN KARRIERE OG DIT HOLD Karrieretilstanden i RiMS Racing giver dig kontrol over et hold. Skab en kører ved at administrere dennes løbskalender, vælge hvilke forsknings- og udviklingsområder, du vil investere i og opgradere holdets færdigheder. Hvis du træffer de rigtige beslutninger og forbedrer dine racerpræstationer, får du nye muligheder med andre motorcykelfabrikanter.