RIDE 5 - Rebel Pack
RIDE 5 - Rebel Pack indeholder: - Aprilia Tuono V4 Factory E5 - Racing Modified (2021) - Yamaha YZF-R7 (2022) Hop i sadlen, og gør indtryk med RIDE 5 - Rebel Pack! Vil du stråle i mængden? Den aggressive YZF-R7 er lige noget for dig! Med sin tocylindrede CP2-motor og ultralette chassis er den klar til at tage kampen op! Er 689cc ikke nok for dig? Hvad med 1077cc? Vi taler ikke om hvilken som helst motorcykel, men om Factory: Et navn, der garanterer en fantastisk præstation fra Aprilia. Og Tuono V4 lever i sandhed op til sit navn. Denne motorcykel tager racerdelen af supersport og fyrer den endnu mere af takket være sine nye aluminiumsdele med lavere afstivere. Opdag din indre rebel til lyden af dens brøl på 175 hp! Denne DLC er ikke inkluderet i Season Pass.