Ride 2 Rising Sun Bikes Pack
"Fra det fjerne Østen kommer nu seks motorcykler, som alle vil have i sin garage! Yamaha MT10 ABS 2016 En stor motor på 1670 ccm og store udstødningsrør under sædet! MT10 Abs er den kraftigste i serien. Honda RC 213 V-S 2015 Denne motorcykel er af de mest kendte konkurrencemotorcykler i MotoGP! Kawasaki ZX 7RR 1996 Kawasaki introducerede denne model i 1996 og nåede dermed sit mål om at bygge en højtydende superbike, som adskilte sig fra de øvrige i mesterskabet. Yamaha YZF-R7 1998 Den mest sofistikerede motorcykel, Yamaha nogensinde har fremstillet. Suzuki GSX-R1000 One Million Edition 2014 Den blev produceret i anledning af, at der var produceret over en million GSX-R'er, og her 27 år efter den første model er det stadig en af de bedste motorcykler i sin kategori. Kawasaki W800 Black Edition 2015 Den perfekte kombination af skinnende overflader og maksimal kontrol. Hvad venter du på? Køb downloadindholdet Rising Sun Bikes Pack, og kør mod solopgangen på disse lynhurtige bæster!"