Ride 2 Free Pack 2
"Download Free Pack 2-DLC, så får du Suzuki RMZ 450 2015 og MV Agusta F4 1000 Tamburini i garagen! RMZ 450 kom på gaden i 2007 og var den første motocross-motorcykel med elektronisk benzinindsprøjtning. 2015-modellen introducerer det revolutionerende S-HAC-system (Suzuki Holeshot Assist Control): Med denne knap kan du skifte mellem to alternative kortlægninger alt efter, om du kører på et hårdt eller blødt underlag. Det sikrer en fantastisk kørefornemmelse! MV Agusta F4 Tamburini var en særlig udgave af F4 1000 S og har sit navn fra den berømte italienske designer. Den kom på gaden i 2005 og er den første F4 med Torque Shift-systemet (TSS), der trækker alt ud af dens 172,8 hestekræfter. Den er bygget i ren kulfiber og kan køre mere end 300 km/t. Der blev kun fremstillet 300 eksemplarer af den. Hvad venter du på? Download det gratis DLC, og få de to motorcykler til din samling!"