Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Download Free Bikes Pack 9-DLC, og få to nye modeller i garagen! Tradition og fornyelse: Den perfekte kombination i den nye Street Twin, en moderne fortolkning af de første Bonneville-modeller fra 1960'erne. Klassiske linjer og moderne teknologi, som den nye 900 ccm tvillingemotor med højt træk, væskekøling og 8 ventiler viser. Og som en del af oplevelsen er der ingen omdrejningstæller – du kører efter lyden. En fremragende motorcykel for dem, der elsker rene linjer uden at ville give afkald på alt det sjove. Kan du lide Street Twin, men foretrækker noget, der både lyder som og ligner noget med lidt mere kant? For at tilfredsstille dette behov skabte Triumph Brat Tracker Inspiration Kit, som består af flere komponenter: de aftagelige Vance & Hines-lyddæmpere, den sorte sadel og de særlige ribbede håndtag. Hvad venter du på? Download det gratis DLC, og udvid din samling!"