Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Download Free Bikes Pack 6-DLC, og få to nye modeller i garagen! Ulig andre standardmotorcykler i mellemstørrelsen har Honda besluttet at være trofast over for 650 ccm-motoren. Hvad CB650F mister i kraft, får den til gengæld i behændighed og manøvredygtighed. Streetfighter-aspektet og kraften på 87 hestekræfter ved 11.000 opm med et maks. træk på 63 Nm ved 8.000 opm. De mest pinefulde snoede ruter er det naturlige værested for CB 650F! Fans kalder den ""Tuono"", og RSV 1000 Tuono debuterede i 2002. Den har flere streetfighter-træk end supersport-motorcyklen RSV Mille, og denne standardmodel var et forsøg på at fastholde et slægtskab mellem de to. Takket være kombinationen af Milles hovedkomponenter og dens behændighed har Tuono opnået en prominent placering blandt højtydende standardmodeller. Hvad venter du på? Download det gratis DLC, og udvid din samling!"