Ride 2 Ducati Bikes Pack
"Seks modeller af enhver slags i en helt igennem italiensk DLC! 1199 Panigale Superleggera 2014 Med kun 500 enheder på markedet lykkedes det Ducati at kombinere minimal vægt og maksimal ydelse i en og samme motorcykel! 851 SP2 1990 Ducati 851 SP2, der kom på gaden i 1990, da Raymond Roche dominerede i Superbike Championship, har 116 hestekræfter med 10.500 opm! Monster 696 2014 Den blev introduceret i 1994, og den første Monster blev hurtigt den bedst sælgende Ducati-motorcykel i verden. Sport 1000 Paul Smart 2006 Ducati 750 blev fremstillet i et begrænset antal, og Paul Smart kørte sejren hjem på en i 1972. 748 1998 748-modellens udvikling er relateret til udviklingen af 916-modellen, og det er en sportsmotorcykel, der altid er på mode. 1098R 2008 1098R-modellen er inspireret af de historiske 916, 996 og 998, som er designet af Massimo Tamburini, og 1098R er bygget efter samme karakteristiske sportsdesign. Køb Ducati Bikes Pack-DLC, og drøn af sted på din Ducati!"