Ride 2 Competition Bikes Pack
"En samling af de bedste sportsmotorcykler i en enkelt DLC-pakke! Yamaha YZF-R1-team: EPayMe Yamaha 2015 Med sine dristige logoer er denne model affødt af et samarbejde mellem Yamaha og mesteren Tommy Hill. Kawasaki KL SM 450 F 2015 Du skal nok få glæde af KLSM 450F og dens 56,6 hestekræfter ved 8500 opm. Yamaha YZF 450 Supermoto 2015 I 2015 vendte Yamaha tilbage blandt verdens bedste ved at vinde FIM Motocross World Championship med Romain Febvre, som slog alle på sin YZF 450, som denne superbike er baseret på. MV Agusta F4 RC 2015 Denne model er designet til at køre mod de hurtigste og mest eksklusive motorcykler på markedet. Suzuki GSX-R1000 Racing Version Team SERT 2014 En særlig udgave af GSX-R1000 og inspireret af 2014-designet for Team SERT, som deltog i FIM Endurance World Championship. KTM 390 R Racing Version 2014 En motorcykel, der yder rigeligt til sine unge kørere, der deltager i konkurrenceløb. Hvad venter du på? Køb Competition Bikes Pack DLC, og vær med i kapløbet!"