Ride 2 Collector Bikes Pack
"De bedste moderne udgaver af de gamle klassikere! Kawasaki GPZ 900R Ninja 1989 Hvis du har set filmen Top Gun, kan du ikke have undgået at bemærke, at Tom Cruise kører på en Kawasaki GPZ900R. GPZ900R Ninja er også kendt som dobbeltvinderen af Tourist Trophy i 1984 i produktionsklassen. MV Agusta Brutale 800 2016 Den smukkeste Brutale nogensinde. Suzuki GSX-R 750RR LE 1989 Der blev kun bygget 500 Suzuki GSX-R750RR, som er designet af Takahiko Kawaguchi, og som gav offentligheden et godt udgangspunkt for at deltage i løb. Triumph Scrambler 2016 Enhver, der vil mærke, hvordan Steve McQueen havde det i Den Store Flugt, kan nu efterligne ham på den rigtige motorcykel, Triumph Scrambler. Bimota DB9 Brivido S 2014 Med sit aggressive design er denne motorcykel en fuldblods køreoplevelse. Hvad venter du på? Køb Collector Bikes Pack-DLC, og prøvekør dem nu!"