Reverse Cosplay Pack
Gør dig selv til Saints Row-fællesskabets avatar med Reverse Cosplay-pakken. To sæt udstyr blev udvalgt blandt de bedste af vores fans bidrag til vores Reverse Cosplay-konkurrence og forvandlet til udstyr i spillet.