Resident Evil
Spillet, der definerede overlevelseshorror-genren, er tilbage! Se den remasterede HD-version af Resident Evil. I 1998 blev en særlig enhed sendt ud for at efterforske nogle bizarre mord i udkanten af Raccoon City. Ved ankomsten angribes de af blodtørstige hunde og tvinges til at søge dækning i et nærliggende palæ. Lugten af død hænger tungt i luften. Forsyninger er knappe, og de kæmper for at overleve.