Resident Evil 6
Resident Evil 6 byder på en blanding af action og overlevelsesgys i en uforglemmelig dramatisk gyseroplevelse. Spillet, som nu er i HD, indeholder en lang række figurer, både fanfavoritter og nye ansigter, samt solo- og samarbejdsspil og nye udfordringer for spillerne, som ikke er set før i Resident Evil-serien. Denne ultimative udgave af det prisvindende spil inkluderer alt DLC, og det er nu muligt at låse op for to kostumer per hovedperson i spillet, hvilket oprindeligt kun var muligt via Residentevil.net. Denne udgave inkluderer alt DLC, inklusive to nye kostumer pr. hovedperson, der før kun kunne låses op fra Residentevil.net, men som nu er tilgængelige i spillet.