Resident Evil 4 - The Mercenaries
I et kapløb med tiden skal du kæmpe dig vej til tops på ranglisterne! The Mercenaries – fra det originale Resident Evil 4 – er tilbage! Er du klar til at teste dit værd i denne halsbrækkende kamp for overlevelse imod en stadigt mere farlig horde af fjender? Både gamle og nye figurer kan nu anvende Mayhem Mode – unikke evner, der tilføjer nye lag af hidtil uset strategisk og taktisk dybde i The Mercenaries! Lige som hovedhistorien, er The Mercenaries blevet genfortolket og ligger klar til dem, der elsker actionkampe i højt tempo!