Reserve Units (Windows)
»Reservestyrker«-pakken indeholder unikke uniformer til enheder, der primært befandt sig i bagtroppen, lige fra det italienske »Carabinieri Reali«-militærpoliti til Østrig-Ungarns »Standschützen«, der blev sat ind for at forsvare Tyrols bjerge. Der er fire overskæg og fire ansigtsgenstande plus ét ansigt til hver fraktion. »Reservestyrker«-pakken indeholder 40 genstande: - 6 Italienske uniformer - 8 Italienske hovedbeklædningsgenstande - 6 Østrig-Ungarske uniformer - 10 Østrig-Ungarske hovedbeklædningsgenstande - 4 Ansigtsgenstande - 4 Overskæg - 2 Ansigter (ét pr. fraktion) De italienske uniformer omfatter dem, der blev brugt af de frygtede »Carabinieri Reali«-militærpolitistyrker. Disse styrker blev ofte sat ind ved fronten og deltog i hårde kampe. Deres ikoniske, historiske »Lucerna«-hat vækker minder om en svunden tid. Både Carabinieri-infanteri og officersuniformer kan vælges. De andre klasser har uniformer, blandt andet en teltrulle på deres respektive klasses detaljer, og et mere vejrbidt overordnet look. Østrig-Ungarn får uniformerne, der blev brugt af »Standschützen«-bjergstyrker, som bestod af beslutsomme, ældre mænd og reservestyrker, der blev sat ind for at forsvare Tyrols bjerge. Der er også »ersatz«-uniformer (reservestyrker). De er fremstillet af velkendt fløjlsmateriale og vil helt sikkert skille sig ud. Et bredt udvalg af typiske ersatz- og bjergkasketter følger med, blandt andet kasketter med sikkerhedsbriller og egeløv til elitetropper. Pakken indeholder fire utrolige overskæg, blandt andet det velkendte »Friedrich Nietzsche« og det besynderlige overskæg, der pryder »Maurice de Hirsch«. Fire ansigtsgenstande er inkluderet. Ældre reservestyrker brugte ofte briller, og derfor indeholder pakken to sæt pincenez-briller ligesom dem, digteren »WB Yeats« og den tyske general »Max Hoffmann« brugte. Ordonnanser og motorcykelkurérer i bagtroppen havde også ikoniske chaufførbriller. Pakken indeholder også en ungarsk pibe som prikken over i'et. BEMÆRK: DENNE DLC-PAKKE INDEHOLDER KUN KOSMETISK INDHOLD.