REPLIKATOR
REPLIKATOR er et top-down skydespil med roguelike-elementer, der foregår i et forladt rumforskningskompleks. Du er en galaktisk lejesoldat der skal kæmpe mod horder af vanvittige robotter og ektoplasma-monstre. Udforsk et mystisk videnskabeligt kompleks, og afdæk hemmeligheden bag REPLIKATOR-projektet. Vær klar til dynamiske kampe, hvor du konstant skal sigte mens du bevæger dig for at overleve. Placeringen af rum, fjender og fælder er processuelt genereret for at sikre en ny udfordring i hvert spil! Indeholder: * Top-down skydespil * 4 spilbare figurer med forskellige egenskaber, våben og teknikker * Processuelt genererede baner * Masser af fjender, våben og fælder * Spændende historie * I dette spil vil hver død gøre dig stærkere, og efter at du er død, kan du anskaffe permanente opgraderinger til din figur og dit skib.