RENNSPORT - Nordschleife x Porsche 911 GT3 R Pack
Nordschleife x Porsche 911 GT3 R-pakken giver dig to store tilføjelser til at berige din køreoplevelse. På den ene side kan du opleve Nordschleife, motorsportens mest berømte og frygtede bane. Over 20 kilometer med sving, højdeforskelle og tekniske sektioner vil teste dine færdigheder og din udholdenhed. På den anden side kan du tage plads bag rattet i Porsche 911 GT3 R Rennsport, en ægte reference inden for moderne GT-racing. Bygget til ydeevne, kendt for sin kraft, balance og præcision.