Renegade Pack
Vis din indre oprører i denne nye DLC-pakke. Start med to nye biler, den ene med sportsvognens elegante stil og præcise styring, den anden med en 50’er-hotrods hårdtpumpede motor. Du kan klæde Vito ud i to nye kostumer med læder og sportsjakker, der passer til hans rebelske personlighed.