REMATCH: Pre-Order Pack
Exkluzivní bonusy k předobjednávce: - Čepice „Adopter“: Jako poděkování za to, že nás podporujete a věříte nám hned od začátku, dárek pro naši komunitu, dostupný ve všech edicích.