REMATCH: Captain Pass Upgrade Ticket
Giv din stil et løft med Rematch Captain Pass. Flere udfordringer og flere belønninger. *Særlig valuta, der kan samles og bruges til at opgradere dit Free Pass til Captain Pass, og som giver adgang til Premium-belønningsniveauer i alle fremtidige sæsoner.