Releaseburg
Træd ind i den nådesløse verden Releaseburg, et rogue-like overlevelsesskydespil sat i en postapokalyptisk by opslugt af kaos. Gaderne flyder med blod, mens horder af groteske zombier rejser sig fra ruinerne. Hver kamp tester din præcision, timing og nerver. Mestr det unikke skydesystem baseret på frigivelse, som belønner timing og kontrol. Fra hurtige pistolskud til ødelæggende riffelsalver – hvert våben kræver dygtighed. Tilpas din strategi, naviger gennem procedurelt genererede byområder, og kæmp mod bølge efter bølge af nådesløse fjender. Hver gennemspilning byder på nye udfordringer og muligheder – ingen tur gennem Releaseburg er ens. I denne blodige verden er dit sigte din livline… og tøven betyder død.