Redout - Space Exploration Pack
"Redout - Rumudforsknings-pakken føjer de to nyeste banekomplekser til din Redout-oplevelse. SRRL-hovedkvarteret har besluttet at forske i nye former for væddeløb med antityngdekraft, og skubber dermed rumfartens grænser helt ud til Solsystemets fjerneste dele. Begynd på Månen. Her kan du opleve rødderne for menneskets kolonisering af rummet, følgerne af de desperate forsøg på terraforming, kommunikationsantennerne og de gigantiske reaktorer, der skaber den tynde, kunstige atmosfære. Derefter kan du rejse videre til dit første hemmelige kompleks, Planetoiden AR219. Indtil SRRL satte en stopper for det, afholdt den fordægtige organisation Mughy1 igennem mange år hemmelige antityngdekraft-væddeløb på en skjult bane på AR219 og dens ødelagte måne, der er blevet smadret af afsindig rovminedrift. Rumudforsknings-pakken indeholder: - Den nye Måne-verden med 5 baner og en ny Boss-bane. - Den nye P-AR219-verden med 5 baner og en ny Boss-bane. - 25 helt nye karriere-begivenheder. - New Zealand, Formula og Smudge-designs til alle dine skibe! - 5 nye, eksklusive farver! Multiplayer I en multiplayer-lobby er det kun nødvendigt, at værten ejer DLC-pakken, for at alle kan køre på de nye baner!"