Red Dead Redemption (PC)
Spillet er ikke tilgængeligt med børnekonti til Xbox. Xbox definerer børn som spillere under 13 år, medmindre lokale love bruger en anden definition. Dette produkt indeholder den digitale udgave af Red Dead Redemption og Undead Nightmare til pc. Byder på begge spils komplette solo-oplevelser og bonusindhold fra Game of the Year Edition. Der er ikke multiplayer i Red Dead Redemption. Oplev historien om den tidligere lovløse John Marston, mens han opsporer de sidste overlevende medlemmer af den berygtede Van der Linde-bande, når den anmelderroste forgænger til Red Dead Redemption 2 får sin pc-debut. Red Dead Redemption og den ikoniske zombie-spiltype, Undead Nightmare kan nu opleves på pc i en samlet pakke med storslået grafik. Red Dead Redemption indeholder nye funktioner, som vækker spillet til live på pc med HDR-lys, 4K-opløsning i op til 144hz med understøttet hardware samt monitor-understøttelse af Ultrawide (21:9) og Super Ultrawide (32:9), justerbar horisontgengivelse, indstillinger for skyggekvalitet og meget mere.