Reap & Sow: Herfstcontentpakket
Reap & Sow: Efterårets indholdspakke Den første af de officielle sæsonindholdspakker til CATAN –konsoludgaven, Reap and Sow, indeholder alt, hvad du har brug for til at skabe den hyggelige efterårsstemning i din næste spilsession med CATAN – konsoludgaven! Med denne pakke vil hele øen CATAN være dækket af græskar, fugleskræmsler med mere, og alle fliserne får et nyt udseende med efterårsblade, der blæser rundt i landskabet. Ikke alene vil selve øen få et nyt udseende, men hele spillet vil gennemgå en efterårs forvandling!