Real Farm - Potato Pack
Det er tid til at udvide Real Farm-oplevelsen med kartoffelpakken! Denne pakke indeholder alt, hvad du skal bruge for at dyrke kartofler med nyt materiel og nye køretøjer. Gennemfør mange nye opgaver og bliv en ægte kartoffelavler! ● Dyk en helt ny afgrøde: kartofler! ● Kør to nye høstmaskiner: Rival PH-4 og Rival PH-4X ● Brug fem nye tilkoblinger til at nedlægge, kultivere og høste dine kartoffelmarker ● Kør i tre nye køretøjer bare for sjov: Ebon Q-Bike, Hercules S-GT og Ebon SUV.